KOSZT REKLAMY
Koszt reklamy.;pocztowej przy reklamowaniu maszyn i urządzeń — w porównaniu do wartości urządzenia’— jest stosunkowo niski. Jest on znacznie niższy od kosztów reklamy masowej, o której. niżej. Reklama masowa w odniesieniu do tego ro4zaju towarów -.mija) się na ogół z celem. Jedynie wystawy i targi,-idemonstracje działania takich.urządzeń oraz — ze środków <> szerszym zasięgu—prasa fachowa pozwalają osiągnąć odpowiednie rezultaty. Przy sprzedaży dużej liczby takich urządzeń koszt działania na rynku na jednostkę towaru jeszcze bardziej się obniża. Cyrkularz, ulotka, folder, broszura mogą bowiem być wydrukowane w odpowiednio dużej liczbie egzemplarzy..Dopiero przy sprzedaży bardzo dużych urządzeń inwestycyjnych (np. kompletnych obiektów, przemysłowych) koszty reklamy pocztowej mogą okazać się stosunkowo wysokie.