WSZYSTKIE CZYNNOŚCI
Wszystkie te czynności są wykonywane przez współczesną agencję reklamową działającą w imieniu eksportera, oferującą tzw. pełny serwis. Agencje oferujące pełny serwis posiadają odpowiednie działy, zatrudniające często pewną liczbę doskonałych specjalistów, które zajmują się tworzeniem różnego rodzaju środków reklamowych, poczynając od opakowania a kończąc na filmach dla telewizji i kina. Niektóre agencje zajmują się na szeroką skalę badaniami skuteczności już nie tylko samych środków reklamowych, ale. nawet środków oddziaływania reklamowego w rodzaju prasy, telewizji, plakatu itd. Inne, zazwyczaj mniejsze; ograniczają się do sprawdzenia na podstawie statystyk, jakie są w danej dziedzinie obrotu proporcje wydatków reklamowych na poszczególne środki oddziaływania reklamowego i przystosowują prowadzone przez siebie kampanie do przeciętnych statystycznych, uwzględniając jedynie możliwości finansowania klienta.