Cytowany już S. Sandage uważa, że zdjęcia lub innego rodzaju ilustracje użyte w ogłoszeniu reklamowym • powinny: a) być kluczem do zainteresowania się treścią. ogłoszenia
Można jednak mieć ofcawę co do skuteczności takiego działania, gdy zdjęcie robi duże wrażenie na oglądającym je, a marka nic mu nie ^ mówi. Bardziej
Z kolei za najbardziej komunikatywną formę ilustracji uważa się’ zdjęcie. „Dla 9 na 10 osób zdjęcie jest jedyną formą sztuki… Są one wciąż jedynym całkowicie
Ponieważ w odniesieniu do dzienników wychodzących.w tym samym czasie (porannych lub wieczornych) liczba czytelników każdego z nich jest mniej więcej identyczna, wskaźnik taki można uznać
Czasami okazuje się niecelowe reklamowanie takiego czy innego towaru w określonych dziennikach lub periodykach, na przykład wtedy, gdy okazuje się, że ze względu na rodzaj
Następnym elementem koniecznym do uwzględnienia dla celów reklamowych jest zasięg terytorialny poszczególnych. rodzajów prasy i cechy charakterystyczne grupy czytelników. Kiedy publikuje się dużą liczbę tytułów
Najogólniej dzielimy prasę na dzienniki i periodyki. Periodyki są zazwyczaj wydawane na lepszym niż dzienniki papierze i czasem mają usztywnioną okładkę, co przedłuża znacznie czas