Prasa znajduje się we wszystkich krajach na czołowym miejscu’pod względem* udziału w wydatkach reklamowych, jest więc najszerzej wykorzystywana do celów kampanii reklamowych. Udziałjej w różnych
Jednakże bez względu na to, czy agencja prowadzi odpowiednie badania,’czy. też ich nie prowadzi, dąży ona (namawiając do tego swojego klienta) do korzystania ze środków
Wszystkie te czynności są wykonywane przez współczesną agencję reklamową działającą w imieniu eksportera, oferującą tzw. pełny serwis. Agencje oferujące pełny serwis posiadają odpowiednie działy, zatrudniające
Kampania reklamową towarów nie mających wyraźnie charakteru sezonowego trwa zazwyczaj przynajmniej rok, a często dwa i więcej lat. Jest oczywiste zarówno dla zleceniodawcy, jak i
Sprawdzenie skuteczności oddziaływania zaplanowanych środków reklamowych. dla kampanii w sikali narodowej jest dokonywane na mniejszym obszarze- danego kraju w formie tzw. próbnej kampanii reklamowej. Ponieważ
Te inne, poza sloganem, elementy składające się na podstawową ideę reklamową występują w reklamie telewizyjnej, kinowej i w innych formach reklamy wizualnej, a także w
Po dokonaniu podziału środków pieniężnych na określone środki oddziaływania reklamowego dokonuje się jeszcze w ramach planowania kampanii wyboru podstawowej idei rekla^ mowej, którą ma stanowić