Elementy marketingu

Elementy marketingu

WIELKOŚĆ OGŁOSZENIA

Częstotliwość, wielkość ogłoszenia, rodzaje prasy i czas ukazywania się ogłoszeń, które zapewniają największą skuteczność działania, bada agencja zrzeszona prowadząca kampanię. Kiedy nie ma pewności celowego

Elementy marketingu

SUM PRZEZNACZONYCH

Widzimy więcj że nawet’wówczas, kiedy środki na finanso­wanie kampanii reklamowej są bardzo duże, podstawowe wy­datki skupiają się na niektórych z nich. Kiedy, wysokość sum przeznaczonych

Elementy marketingu

PROWADZENIE KAMPANII

Prowadzenie kampanii re­klamowej mającej na celu sprzedaż artykułów konsumpcyj­nych przesądza w zasadzie o rodzajach środków oddziaływania. Są to przede,wszystkim; prasa — codzienna i periodyki, tele­wizja (gdy.w

Elementy marketingu

NA PODSTAWIE BADAŃ

Często na podstawie wykonanych przez siebie badań agencja reklamowa określa’ wysokość wydatków, które należy przeznaczyć na realizację . samej akcji, aby osiągnąć określoną wielkość sprzedaży

Elementy marketingu

DOSTOSOWANIE PRODUKTU

Przy czym agencja, której działalność cechuje duża solidarność kupiecka, nigdy nie decyduje się na prowadze­nie kampanii,. jeżeli z przeprowadzonych badań wynika ko­nieczność dokonania odpowiednich zmian

View More