Częstotliwość, wielkość ogłoszenia, rodzaje prasy i czas ukazywania się ogłoszeń, które zapewniają największą skuteczność działania, bada agencja zrzeszona prowadząca kampanię. Kiedy nie ma pewności celowego
Widzimy więcj że nawet’wówczas, kiedy środki na finansowanie kampanii reklamowej są bardzo duże, podstawowe wydatki skupiają się na niektórych z nich. Kiedy, wysokość sum przeznaczonych
Prowadzenie kampanii reklamowej mającej na celu sprzedaż artykułów konsumpcyjnych przesądza w zasadzie o rodzajach środków oddziaływania. Są to przede,wszystkim; prasa — codzienna i periodyki, telewizja (gdy.w
Wielkość sprzedaży zamierzonej przez, eksportera i wielkość wydatków przesądzają bowiem o tym, czy reklama będzie, stosowana na skalę lokalną, czy .w skali całego, rynku narodowego.
Po ustaleniu wielkości sumy desygnowanej na kampanię reklamową agencja reklamowa ustala plan kampanii. W zasadzie plan kampanii reklamowej jest, jak wynika z dotychczasowych uwag, planem
Często na podstawie wykonanych przez siebie badań agencja reklamowa określa’ wysokość wydatków, które należy przeznaczyć na realizację . samej akcji, aby osiągnąć określoną wielkość sprzedaży
Przy czym agencja, której działalność cechuje duża solidarność kupiecka, nigdy nie decyduje się na prowadzenie kampanii,. jeżeli z przeprowadzonych badań wynika konieczność dokonania odpowiednich zmian